20.02.2020 відбувся семінар-тренінг для слухачів Школи резерву заступників директорів закладів освіти Святошинського району

Тема семінару-тренінгу: Соціальне партнерство закладу освіти з державними та громадськими організаціями. Управлінський аспект.

Збиратися разом – це початок.

Триматися разом – це процес.

Працювати разом – це успіх!

Генріх Форд

          У невимушеній, дружній атмосфері майбутні заступники директорів закладів освіти обговорили питання про соціальне партнерство. Дійшли висновку, що соціальне партнерство сьогодні – це принципова необхідність. Переконалися, що успішно розвивається той  заклад освіти, який відкритий для співпраці, швидше реагує на суспільні зміни, шукає нові ресурси для покращення умов навчання та виховання учнів. Учасники семінару визначили найактуальніші проблеми, які виникають у взаємодії закладу освіти з громадськими організаціями; розробили шляхи вирішення проблем; обговорили план дій щодо вдосконалення взаємодії. У співпраці педагоги розвивали навички командної роботи, особистою участю  визначали напрями взаємодії закладу освіти з громадським організаціями на партнерських засадах. Дійшли висновку, що підвищення якості й результативності партнерської взаємодії залежить від внутрішнього переконання управлінця щодо необхідності такої взаємодії та користі від співпраці.

Питання, які підлягали розгляду:

  • Соціальне партнерство Київської гімназії №154 з державними та громадськими організаціями та об’єднаннями
  •  Роль соціального партнерства у становленні дитини як успішної особистості. Проблеми. Перспективи розвитку.
  • Роль адміністрації  у партнерській взаємодії закладу освіти з державними та громадськими організаціями, об’єднаннями.

Успішному розвитку Київської гімназії №154 сприяє багаторічна плідна співпраця з державними та громадськими організаціями, зокрема:

  • з Департаментом освіти і науки , молоді та спорту Київської міської державної адміністрації;
  • Інститутом педагогіки Академії педагогічних наук України; Малою Академією педагогічних наук;
  • Святошинською районною державною адміністрацією та  Управлінням освіти, молоді та спорту
  • Службою у справах дітей Святошинської РДА;
  • Святошинським районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;
  • Святошинською районною організацією Товариства Червоного Хреста;
  • Святошинським РУ ГУ МВС України в місті Києві;
  • Святошинським районним управлінням ДСНС України в місті Києві;
  • Закладами загальної середньої, дошкільної, позашкільної освіти;
  • Вищими  закладами освіти міста Києва;
  • Міжшкільним навчально-виробничим комбінатом Святошинського району;
  • Спілкою ветеранів Другої світової війни
  • 101 окремою бригадою охорони Генерального штабу
  • Національною бібліотекою України для дітей;
  • Бібліотекою імені Олександра Матросова для дітей;
  • Святошинською районною асоціацією учнівського самоврядування «Старшокласник»;
  • Київським Академічним театром юного глядача на Липках;
  • Молодіжним туристичним клубом Святошинської РДА;
  • Київським планетарієм «Атмосфера 360»;
  • Громадською організацією «Профі Лаб»;
  • Громадською організацією «Здорове людство»
  • Музеями міста Києва та іншими освітніми закладами.
  • Батьківською радою гімназії, іншими громадськими організаціями.

Учасники семінару-тренінгу переконалися, що таємниці успіху співпраці закладу освіти з громадськими організаціями криються у злагодженій, цілеспрямованій, дружній, творчій діяльності адміністрації гімназії з класними керівниками, вчителями-предметниками, які мотивовані на таку співпрацю.

 Педагогіка партнерства важлива і незамінна, адже сприяє створенню атмосфери, в якій найкраще розкривається потенціал кожного учня, формується його ініціативність і креативність. А це – один із ключових активів сучасного світу. Партнерство задовольняє потребу в значимості і приналежності та зменшує рівень стресу, що допомагає інтелекту працювати ефективніше. Такий формат стосунків найкраще готує молодих людей до професійної діяльності і ролі активного громадянина у відкритому світі.

Педагогічний колектив Київської гімназії №154 пишається тим, що маємо справжню гімназійну родину. Щодня розбудовуємо у тісній співпраці з учнівською, педагогічною та батьківською громадськістю освітній простір, у якому комфортно  себе почуває кожна людина.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *