1.Територія та приміщення
Територія достатньо озеленена, огороджена парканом. Немає доступу для стороннього автотранспорту. Облаштування спортивних та ігрових майданчиків, навчальних зон – безпечне для дітей.
Приміщення початкової школи – навчальні кабінети, допоміжні приміщення, туалетні кімнати – відокремлені, знаходяться на другому поверсі. Облаштування приміщень не несе загрози травмування.
2. Насильству і дискримінації – ні!
Освітнє середовище гімназії вільне від будь-яких проявів насильства та дискримінації.
3. Освітнє середовище мотивує учнів до навчання та розвитку
Освітнє середовище гімназії доступне, безпечне, комфортне, в т.ч. для дітей з особливими освітніми потребами, забезпечує учнів інклюзивною освітою, мотивує учнів до навчання та розвитку, відповідає їхнім потребам та можливостям.
4. Санітарно-гігієнічні умови
Місця спільного користування, коридори, навчальні приміщення та зали систематично прибирають. У гімназії дотримуються режиму провітрювання, санітарно-гігієнічних вимог щодо температурного режиму у приміщеннях.
5. Санітарні вузли
Туалетні кімнати відповідають санітарним умовам: відокремлені кабінки з дверима, є достатньо засобів гігієни (мило, туалетний папір, паперові рушники).
6. Їдальня, харчоблок
Приміщення для харчування та приготування їжі – у належному санітарно-гігієнічному стані, забезпечені меблями, посудом. Працівники дотримуються санітарно-гігієнічних вимог щодо зберігання продуктів та готових страв.
7. Інформаційна робота В гімназії вчителі системно проводять бесіди з учнями щодо дотримання гігієнічних вимог. Наявні інформаційні стенди. Питання гігієни порушуються, зокрема, на уроках біології, основ здоров’я тощо.